Rhodos 2024 II osa

Heihei!

Plaan oli küll maksimaalselt puhata ja vedeleda, aga ikkagi osutus puhkus üsna aktiivseks. Ma ei ole ikka niisama puhkaja/vedelaja. Juba esimese päeva õhtul vaatasime välja, kuhu minna soovime. Huvi pakkusid Seven Springs Valley ja Butterfly Valley. Reisikaaslane aga soovis külastada antiikset Lindose linna mäe otsas. Hotellist oli võimalik võtta Seven Springs Valley ja Lindose ekskursioon. 35€ maksid need 2 kokku, mis tähendaski vaid toomist ja viimist nendesse kohtadesse. Olgu öeldud, et getyourtourguide lehelt oleks ilmselt odavamalt saanud, aga meil ei olnud liiga palju aega researchi teha.

Seven Spring Valley põnevaim asi oli tunnel, kus allikavesi läbi jooksis. Seal tunnelis sai läbi kõndida. Oli vist 2m kõrge ja 150m pikk. See vesi seal pidi väidetavalt noorendava toimega olema.

Edasi jalutasime seal niisama. Oli võimalik ka kõrgemale ronida, kus see Seven Springs olema pidi, aga sinnani me 40C kuumusega ei jõudnudki. Kogunemisaeg tuli juba peale ja väidetavalt pidi üleval olema kõik ära kuivanud.

Seven Spring Valleylt sõitsime edasi ajaloolisse/antiiksesse linna nimega Lindos, mis asus mäe otsas. Korralik trenn säärelihastele oli sinna üles minna. Aga vaated seal olid igal juhul külastamist väärt. Ilus turutänav viis ka sinna.

Selline nunnu turutänav viis üles.

Mulle meeldisid enim need sambad 🤩.

Kas keegi seletaks mulle, kuidas need paadid sinna said?! 😀

Teisel pool oli samuti ilus vaade ja seal all käisime pärast ujumas ka.

Reisi kolmandal päeval käisime oma kohalikust Faliraki rannast eemal teises rannas. Nime enam ei mäleta, aga seal oli viewpoint, kus kreeka lipp oli vees kivide vahel. Enne seda muidugi läksime kogemata nudistide randa. Vaatasin kaardi pealt, et oh ilus rand ja võtsime sammud sinna suunda. 😀

Nudiste ranna lähedal. Päris seal ei hakanud pilti tegema. 😀

Siin rannas siis maandusime. 😍

Õhtuks võtsime plaani Rhodose vanalinna külastada, kus ma siis ise ka aastaid tagasi käinud olin. Meie piirkonnast sinna oli 17km. Üks taksosõidu ots maksis sinna 25€. Bussipilet oleks maksnud 1-2€, aga jällegi, meile oli aja kokkuhoid tähtsam kui raha (kahe bussiga oleks sinna üle tunni aja trippinud).

Kes ei tea, siis Rhodosel on mega suur linnuse ja vanalinna ala.

No need vanalinna tänavad 😍.

Seal oli üks mega äge suveniiripood, kus müüdi poeomaniku ja tema sõbranna käsitööd. Poes elasid ka päästetud tänavakassid ning üleüldse nad kogusid annetusi ka kassidele.

Muid populaarsemaid vaatamisväärsusi nägime juba pimedas. Päike hakkas seal kuskil kl 19.30 paiku loojuma.

Pärast läksime sööma sellisesse pererestorani nagu Island Lipsi, kus ma proovisin ka kohaliku mousaka ära, mida mu reisikaaslane jumaldas. Tõesti oli hea. Üleüldse see restoran oli mega nunnu ja soovitan seda kohta külastada (hinnad pigem soodsad ja teenindus 5+).

Järgmine päev Rhodosel meie 4.päev ja siis otsustasime samuti eemale randa minna, Anthony Quinn Baysse. Meie hotellist oli sinna 4km kõndida. Meile kui jooksjatele tundus 4km mõttetu minna bussiga või sp roller rentida 25€ eest. Mõnus matk kuumas, vahepeal mäest üles alla liikudes. Rand on igatahes külastamist väärt, aga sinna tasub minna pigem varem, kuna see oli rahvast üsna täis. Ka laevatrippide ujumispeatus oli seal.

Õhtul sai jällegi söömas käidud ja järgmisel hommikul tegin saarel oma viimase jooksutiiru ning oligi aeg oma transfeeri peale minna, et Eesti poole tagasi lendama hakata. Selline see lühipuhkus Rhodosel siis meil oli. 😊

Oh, kuidas ma nautisin seda võimalust hommikujooksu nii ilusas kohas teha.

Aga järgmine reisiblogipostitus tuleb Taani kohta! Seniks aga head vananaistesuve nautimist!