Rhodos 2024 I osa

Hei-hei!

Eestis oli küll imeline suvi, aga sellist mõnusat kuuma rannailma mina nautida kahjuks ei saanud. Sellist vist ei olnud ka, vähemalt mitte minu vabadel päevadel. Igatahes augusti kolmandal nädalal sai käidud lühipuhkusel ühel Kreeka saarel nimega Rhodos. Olin seal kunagi varem käinud päevakruiisil, kui sai reisil oldud Türgis Marmarises. Mulle väga meeldib Kreeka (olen käinud ka Santorinil ja Ateenas) ja pealegi oli mu lemmik kreekapärane tipikaste, tžatžiki, otsa saanud. Lisaks soovisin tunda ka kuuma päikeselist ilma. Lihtsalt rannas päevitada ja ujuda. Juulis tuligi Airbalticul kampaania ja saime edasi-tagasi otselennu piletid 186 euroga.

Lennujaamast hotelli võtsime transfeeri. Ühistranspordiga oleks ka saanud, aga siis oleks pidanud 2 bussiga sõitma ja ajaliselt oleks kulu üsna suur oli. Edasi-tagasi transfeer kahele inimesele maksis 35.-. Sõit kestis kuskil 30 minutit. Väga odav ja soodne. Kasutasime suntransfers.com teenusepakkujat (seal oli teisi ka, aga need olid palju kallimad).

Me läksime niimoodi, et esmaspäeval lõunaks jõudsime kohale ja sama nädala reedel lõunal hakkasime tagasi sõitma. Majutuse saime 4ks ööks Faliraki piirkonda. Hind kahele oli 231.-. Hotelli nimeks oli meil Telhinis hotel&apartments, mida kiidame sõbrannaga taevani. Seal oli nii koduselt hubane olla tänu hotelli personalile. Tegemist oligi siis pereettevõttega. Lisaks oli seal mõnusalt suur basseiniala ja vaade nii mägedele kui merele. Enamikel hommikutel võtsime juurde ka hommikusöögi, mis maksis 6.- kord. Selle eest sai tellida värsket omletti, pannkooke, arbuusi, kreeka jogurtit, võileibu, mahla, teed ja kohvi. Nii et rohkem kui küll. Faliraki piirkonda soovitan külastada neil, kes soovivad rohkem melust osa saada.

Kui olime kohale jõudnud, siis esimese asjana läksime randa. Oii, kuidas ma naudin üle 30C kuumust. Vesi oli ka kindlasti 25C! Mõnus, mõnus! Õhtuti käisime erinevates kreeka restoranides kohalikku toitu nautimas. Hinnad olid küllaltki soodsad minu arvates. Näiteks  ühes väga autentses kohas maksis suur kausitäis karpe vaid 14.- Sõbranna lemmik oli kohalik mousaka ja see jäi samuti kuskil 14.- kanti. Muidugi võtsime igal õhtul ka kohalikku veini. 0.5l veini hinnad jäid vahemikku 7-12.-. Vein ise oli väga maitsev ka.

Ma küll mõtlesin, et lebotan maksimaalselt, aga reaalsuses tuli iga päev 20-30 000 sammu. Tegelikult meie hotell oli rannas ja keskusest vaid 1.5km kaugusel, aga päeva jooksul sai neid marsruute vahepeal ikka mitu korda käidud + avastasime ikka ümbruskonda ka. Kus käisime, mida tegime ja nägime, sellest kirjutangi juba järgmises postituses.

Esimesel õhtul sõin muidugi Kreeka salati. Õhtusöökidel eelroaks võtsime alati tžatžiki kastme pita leivaga. Kolmandal pildil mingi kohalik kreveti roog tomatipastaga, mille nime ma enam ei mäleta, aga maitses väga hästi!